i nagu

är ju nere i nagu nu.
kommer hem imorgon.
igår var jag, pappa och min farbror till min faster och kollade på deras kattungar.
så himla sööta! skulle så ha tagit en hem om det inte vore så att jag inte får ha husdjur i min lägenhet..
sedan var jag bara trött så jag kollade bara på film.
 
när jag nu för en gångs skull är nere i nagu så
kom jag på att jag skulle träffa mikaela som bor i korpo!
sagt och gjort, idag har jag träffat henne!
åt god mat och glass tills vi inte orkade röra på oss!
då for vi ner till stranden och bara satt där.
skön dag.
 
nu är jag tillbaks i nagu, skall inte göra så mycket mera ikväll.
blir tidig kväll idag då vi skall upp tidigt imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0