dagens vill ha:

1. Jag vill ha en haglöfs vindtät dräkt!
synd bara att man är fattig..
2. Jag vill ha en haglöfs ryggsäck! inte heller det har man råd med
3. Vill ha nya gymskor! helst ett par asics, får så ont i mina fötter av mina nuvarande nike gymskor.
tror att min fötter skulle må bättre av dem och på attack skulle mina vader inte heller explodera..
4. jag vill ha en peak performance huppare! har redan en men vill ha en till.
skulle köpa en då jag fick lön, men alla pengar for till räkningar och hyra.
 
en sånhär vill jag ha!
 
en annan sak som jag inte förstår mig på är människorna på gymmet:
 
1. vissa står och sminkar sig innan de skall på ett pass. eller så fixar de håret..
hallåå, du kommer endå bli svettig som fan!
2. vissa har dunder mycket parfym på sig, man får ju huvudvärk..
3. de som kommer på ett tidigt pass och är super sminkade och luktar mycket parfym.
4. de som är på ett pass men har inte en enda svettdroppe på sig.
varför komma och gymma om man inte gör det ordentligt?
5. människor som skall hoppa ivägen för en under timmarna, ta en egen plats!
 
jag förstår om man vill ha fina kläder då man gymmar,
men smink? ja menar en massa täckkräm?
äckligt. själv har jag väldigt sällan smink om jag har det så är det bara maskara.
det enda som jag sprayar innan timmarna är hårspray,
och det för att pannluggen skall hållas.
aldrig att jag skulle spraya paftym, blä.
 
vilket klag inlägg detta blev. :D hahahah, ursäkta! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0