bodyattack!

idag blev det ett bodyattack pass på gymmet.
det var nära en döden upplevelse.
luftkonditioneringen hade gått sönder eller nåt
så det var hemskt att gymma utan luft, typ.
golvet var halt av ånga, speglarna täckta av ånga.
och vi människor helt dröp av svett.
bra blandning. :)
man fick se upp så man inte halkade och slog ihjäl sig.
 
nu är jag hos pappa och mamma.
har en ledig vecka.
har gått på stan med mamma idag,
hittade en bikini för 4€! och tre tröjor och en tavelram.
mamma fyndade hon också.
tror jag skall sova här inatt.
imorgon skall jag till frissan, skönt att fixa till frissen då senast det hände var i maj!
 
nu skall jag se på tv och smälta choklad och doppa en massa jordgubbar i det, mums!
 
lite kroatien feelis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0