trött

är så himla trött idag.
har haft krishantering från 8.30-15.30, alltså jag dör.
det vara bara en massa teori, jag höll på att somna.
måste under matpausen fara och köpa choklad och trip med mikaela och ida.
nu borde man då orka skriva två stycken uppgifter, men hjärnan är inte riktigt med..
sedan har jag snabbstädat, dammsugat, diskat och tvättat wc:n,
för det skall komma en flicka och se på lägenheten.
det närmar sig flytten! :D taggad!

så denna kväll går igen ut på att göra skoluppgifter.
fick färdigt en igår, den som skulle in igår, haha.
tvingade mig att trycka dit en massa hänvisningar, uuusch, den blev så himla dålig.
funderade jag skulle ha varit aktiv och motinerat ikväll, men det SNÖAR,
så det struntar jag i. var är våren? ingen mera snö nu..

imorgon är också en tung dag.
skola från 8.30-14.30 och sedan första hjälp 18-21.
döööör. dessutom var första hjälp kursen inge bra.. blä.

borde tömma lägenheten, fixar det på torsdag.


sööööt kisse. :)
och ja, det är mina pyjamasbyxor och mitt nattlinne, hahahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0