måndag

en helt vanlig måndag.
var helt super trött då jag vaknade imårse,
och sedan satt jag bara och gäspade på båda föreläsningarna som vi hade.
vad ivrig jag var då, haha.
sedan blev det kaffe hos läraren som skall med på vår klassresa.
den går ju förresten till kroatien, om jag inte sagt det redan.
sedan blev jag irriterad och for med mikaela till prisma och köpte chiklad,
eftersom jag drömt om det hela natten, hahaha :)

nu är kanden också inskickad!
så nu hoppas vi bara på godkänt. :)

sitter för tillfället och skriver en uppgift som skall in idag, haha.
det går super dåligt.. och den blir dålig, men jag bryr mig inte.
skall försöka fortsätta med det och inte kolla på csi..


vattenfall i kroatien, himmelskt


och en chokladmuffins för den ser så god ut. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0