jobbig vecka

skoldag hela dagen igår.
idag hela dagn plus ännu första hjälp.
tur att vi imorgon får sluta 12,.
för att sedan på torsdag ha full dag plus första hjälp och litteraturseminarium på fredag.

sov typ tre timmar natten till inatt.
trodde jag skulle somna i skolan. vet inte alls vad vi pratat om.
då jag kom hem somnade jag, sov i en halvtimme kanske.
nu har jag ganska just kommit hem från första hjälp,
men jag är inte trött?!
fattar inte! vill soooova! men ganska svårt då sömnen inte finns.
oftast brukar jag vara trött vid tio på kvällen,
men inte nuu..
kanske det kan bero på skolan, resan till kroatien, flytten och om kanden kommer bli godkänd.
åååh vad jobbigt!

hyresvärden ringde mig just och sa att jag kanske får nycklarna till nya lägenheten
först på måndag. inget vappenfirande för mig inte.
ganska skit, vart skall jag sätta alla mina saker nu, då jag kommer flytta från jeppis på lördag?
voi huhhu vad irriterande att de inte kan flytta ut åtminstone tills söndag..

nu skall jag kolla csi.
får se om jag gör det hela natten.


förra vappen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0