fredag

idag hade vi litteraturseminarium.
ingen lärare, bildade själva grupperna.
det gick snabbt och vi diskuterade annat också en bara texterna, haha.
nämen kort skoldag, egentligen helt onödigt..

kom just hem.
var med mikaela till lidl och prisma.
så nu skall jag kolla csi hela dagen, fixa en skoluppgift som är på hälft,
läsa till ett annat litteraturseminarium och städa kökskåp.
imorgon flyttar jag från jeppis! lite sorligt.
så imorgon kommer pappa, mamma, tomas, lillebror och moster hit för att hjälpa till.
sen äter vi korv görans. :D gotttt.

lite skit är att jag får inte nycklarna fören sent på måndag kväll,
till den nya lägenheten.
alltså kan inte göra något på vappen. kuuuul.
alla skall ut, men jag kan kanske inte fara, döööö.
så hela 1:a maj går åt att flytta, blä.

btw, 5 SKOLDAGAR KVAR!!
sen har jag ett yrke! :DD


saknar min fina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0