en bild från igår


tycker denna bild är så fin.
brukar inte tycka att jag blir bra på bild.

blev gringo igår, med tomas och paulina och en massa annat folk, hade trevligt.
en 12 tiden blev jag och paulina trötta, så efter halv 1 for vi hem.
för en gångs skull behövde jag inte köra,
så jag drack en öl. bra kväll endå.

idag vaknade vi sådär passligt tidigt.
jag var trött.
gjorde inte så mycket innan jag skulle tillbaka till jeppis.
men vi åt mammas leverbiffar! gotttt!
innan jeppis handlade jag och nu är jag här.
sista veckan i jeppis innan jag blir brändöbo.
jippiii! :) så i helgen flyttar jag!

nu skall jag se på csi, sedan skall jag sova.
jag är trött.
haha, som vanligt. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0