WBN

wasa by night igår.
hade skoldag från 8.30-16.00. och efter det for jag iväg med två andra från klassen mot vasa.
jag var så gott som död, och huvudvärk hade jag också.
släppte av dem i stan och for hem, böt kläder och for iväg
efter nilla. sedan efter tomas och så till stan.
tomas hade tur och hittade ett stämpelhäfte som färdigt hade tre stämplar, tur för han. :D
for runt till en massa barer, tomas och mänty fick till slut sina tröjor.
jag nöjde mig med att ha otroligt roligt och dricka en cocis.
har skrattat så mycket att jag har jätte ont i halsen idag, men skojj var det!

for iväg till jeppis idag med tomas som sällskap.
är just nu i skolan och slutar först halv 5..
stackars tomas som måste sitt ensam i min lägenhet, haha.
nåjaa, imorgon har i ledigt men fem stycken från klassen, inklusive jag, skall servera på
en lärares disputation. så kommer inte att fara hem fören på lördag då jaho har sin avskedsfest
och så tillbaka till jeppis på södag, huhhu.

nu skall jag hör på läraren och hoppas att jag inte somnar.. denhär timmen är tråkig..


då jag kommer hem skall jag ha glass, så det så!
haha. :D

btw. bilder från wbn kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0