tråk dag

började halv 9 idag, och nu har jag 2 timmar kvar tills skolan börjar igen.
hatar håltimmar. usch.
är hemma nu, har just diskat.
skall snart fixa mat åt mig och sedan tillbaka till skolan.

mitt huvud är värre idag.
känns som att det väger 10kg och jag kan knappt andas.
kunde inte sova inatt, fast jag var huuuur trött som helst.
nu för tillfället känns min näsa ganska bra,
men har nu också fått ont i halsen.
damn. köpte just glass och chokladsås så kanske det hjälper..
och en positiv sak är ju att jag är i jeppis medan jag är förkyld,
så kan jag inte träna.
jag hoppas bara att jag är så pass frisk på torsdag att jag slipper till gymmet..


såhär snygg är jag idag. usch. vill bara krypa ner under täcket.
nåjaa, gör det sen då jag kommer hem pånytt från skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0