tjohoo

fick komma hem redan igår.
såå sköny. fick världens huvudvärk i skolan,
jättekul då man skulle köra hem..
tog en tablett men det hjälpte inte.
då jag kom hem tog jag en till tablett och for och sova.
hjälpte inte. nåjaa, for iväg till linda. :)
gjorde inte så mycket, pratade och var ut och gick.
på vägen mötte vi en huggorm! uuuuusch! vi dog nästan.

idag har jag fortfarande huvudvärk.
skall till gymmet snart, man kan ju hoppas på att det skulle hjälpa lite.
sen skall jag fixa ett skolarbete och sen får jag äntligen krama om tomas <3

blir väl gringo som vanligt ikväll, och imorgon skall jag dra dubbla pass på gymmet.
sedan vet jag inte.

btw. nu blev jag äntligen godkänd i praktikportfolion!! lycka! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0