onsdag

fick ha sovmorgon idag. skönt.
men jag steg ändå upp halv 9, fick äta morgonmpl i lugn och ro
och såg en stund på film.
i skolan var det ganska tråkigt, pga. tråkiga timmar.
fick sluta kl. 14 så då jag kom hem kollade jag bara på csi miami och slöade.

nu har jag ganska just kommit hem,
var med mikaela på kaffe (vatten, smögås och bakelse).
vandrade runt i halpa-halli skulle ju inte ha nånting..
men de hade lite special erbjudanden så måste ju köpa då.
väntade på att idol skulle börja, men det kommer ju först på fredag.
nu kommer det bonde söker fru som inte är bra.
kommer också criminal minds, men har sett denna sägong 3 ggr, säsong 5.
så därför forstätter jag kolla på csi.

skall packa allt innan jag far och sover, imorgon får jag fara hem,
hoppas på att få fara till gymmet, om inte far jag till paulina och kollar film
och på fredag får jag äntligen krama om tomas!
men innan det skall jag jobba.. huhhu.


ska gollas med kissen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0