måndag

for till jeppis idag istället.
är ganska trött nu, men tror inte jag skall sova.
brukar ju vanligtvis ta mina powernapar men har slutat nästan helt..
hade bara två timmar skola idag.
slött, och vi skulle göra nån uppgift som var såå svår!
hoppas att jag och mikaela fattade den rätt iaf.

idag skall jag bara se på csi och slöa.
borde gå till butiken och köpa lite nödvändigheter, men får se om jag orkar.
i nåt skede skall jag fixa engelska läxan också.

btw. på onsdag är det wbn, som jag far på, och sen på torsdag kommer tomas med till jeppis.
awesome! :D

och en annan sak.
testade nya bodyattack programmet.
oij fyyy vilket pain program!
har aldrig varit med om att ett attack program skulle ha varit sådär tungt.
men sen då sista låten kom var det sån feelis att taket nästan lyfte.
sånt tycker jag om!


jääääte snygg jag var idag.
jo, nog kläderna men inget smink.
orka. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0