i skolan

sitter i skolan nu.
har ännu en timme kvar,
eller man kan ju hoppas på att den inte tar en timme..
har språktjänst info, tråkigt, men det handlar väl om kanden så skall nog gå på den.
efter skolan skall jag först tålla på stan med emmi och sedan skall jag städa.
och sen skall jag bara slöa.

vaknade uppimårse med täppt näsa,
ont i halsen och annars bara tungt huvud.
känner nu att jag har huvudvärk på kommande så
borde ta en burana och sova en stund då jag kommit hem.
kanske jag gör det.

annarsregnar det idag.
var taggad på att gå till skolan men nej, sen regnade det så jag tog bilen. :D
hej och hå, jag är inte lat..

uuusch, ännu 45 minuter till skolan börjar, orka.


gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0