fredag

har ledig dag idag så kom hem redan igår.
igår for jag till paulina och kollade film och åt batong och drack té.
vi kollade burlesque. helt okej film, men en aningen pinsam, haha.
efter det lekte paulina draco malfoy och jag dog av skratt.

idag har jag också hunnit vara och jobba.
en slö dag var det minsann på jobbet.
men fick sluta redan 14 så skönt.
är nu hemma, ser på csi miami och om en stund blir det gymmet och bodyatack!
åååh så taggad jag är! länge sen!
efter det far jag till tomas och troligtvis gringo sen ikväll.

det bästa igår:
det ringde på dörren och mamma öpnnade,
en liten pojke står utanför och frågar om vi vill köpa jultidningar.
mamma säger nej, men kommer sedan på att det kan var en pojke från dagiset som jag gjorde praktik på,
eftersom han bor på samma väg som oss.
mamma frågar om han känner nån och han bara joo, ida-sofia.
oij vad roligt att få besök, jag måste ju såklart köpa nånting.
vi diskuterade skolan som han börjat i och sedan visade han sin nya cykel.
naaw.

kan uppdatera mera sen, skall kolla vidare på csi!


paulina som en cool Draco Malfoy. :D


gammal bild från i somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0