bilder

















här är bilderna från wbn, bilder från helgen kommer senare.

for som sagt hem en sväng igår för att jaho hade isn hejdåfest,
eftersom hon nu gar till kina i 3 månader!
najs fest var det, mycket folk och jag skrattade som vanligt tills jag fick ont i halsen
och drack min halv liters cocis. men nästa helg, då är det fest, med dricka!
for och sova till tomas där en halv 1, då for de andra till krogen.
orkade inte följa med, en annan gång.
somnade medsamma jag satte ner huvudet på kudden.

är tillbaka i jeppis nu.
känns tomt då tomas inte är med. :(
vet inte när jag sist skulle ha varit trött då jag körde hit.
har just varit i duschen och skall fortsätta kvällen med att se på c.s.i las vegas, säsong 6.
innan jag kom hit var jag hos tomas.
vi kollade beck och en film som heter the rite, helt okej.
sen började vi se gohstship, men jag måste hem så hann inte se den.
men det gör inget, har sett den flera gånger.

nu c.s.i!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0