back in jeppis

tillbaka i jeppis efter en superbra helg hemma.
på lördag drog jag två pass på gymmet.
mina ben var ganska döda efter det.
tomas kom efter mig från gymmet och sedan for vi till mig en sväng.
därifrån blev det minmani en sväng med mamma och köpa lösgodis, det var billigt!
for till tomas, jag somnade och han spelade dataspel.
kollade film senare på kvällen och fixade oss och for iväg till gringo.
blev inte gringo på fredagen utan lördagen.
var hur mycket folk som hels där och ingen man kände.
bara mänty och robin som  var med oss.
kl 12 orkade vi inte mera så for och åt en hamburgare med mänty och sedan hem.
skööönt att sova.

idag har vi bara sett på film och luggi i sängen.
kunde inte vara så länge då jag skull köra till jeppis.
på vägen hit mötte jag herr älg då han korsade riksåttan.
blev lite rädd där och började fundera vad som skulle ha hänt om jag inte sett älgen..
men stooor var den, längesen man såg en älg på så nära håll.

funderar om jag skall far och sova.
finns inget att göra.
dum som jag är glömde jag min bok hemma så inte kan jag läsa heller.
skall nog fara och köpa en ny bok imorgon, annars går jag sönder.

inget mer att sänga, än godnatt.


detta var i februari. då hade jag ingen aning om att det skulle bli vi två.
nu har vi snart varit tillsammans i 5 månder och jag är lycklig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0