tisdag

skulle ju som sagt ha haft ledigt idag, men nej.
först hade jag kand. handeldning.
oj jessus, jag har sån panik över det
men tur är ju att mitt ämne blev mindre och att jag typ vet vad jag skall skriva om.
dock är jag som ett stort frågetecken ändåå..
måste börja med mina intervjufrågor, de skall vara färdiga om 2 veckor..

hade sedan musik.
kom hem, åt mat och nu sitter jag bara på soffan och kollar csi.
har också just gjort engelska läxan.
sedan skall jag se en film och sen vet jag inte.
har sovmorgon imorgon, skönt.
sedan får jag fara hem och till gymmet, längtar!

har absolut noll motivation med allt som heter skola.
dethär året kommer bli det längsta någonsin.
det jag fasar mest för är kanden.
ååååh, hata!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0