snyggaste bilden


dethär måste ju vara snyggaste bilden på oss, eller hur?
hahahahha. :D

på fredag gjorde vi ingenting.
jag var till gymmet på attack och hade feelis.
på lördag stan en sväng och på kvällen ollis!
helt nice, fick ju dansa! :D
kom inte hem så sent men ändå så var jag sååå trött på söndagen då vi vaknade.
for till pappas jobb så han böt til vinterdäck åt mig,
sedan prisma och sen kollade vi film resten av kvällen.
hann med bastu också sen senare på kvällen.

kom till jeppis idag.
tråkig skoldag.
for med mikaela till prisma,
nu ser jag bara på csi, har ont i magen och i huvuvdet. gilla, not.
mina ögon är uppsvällda och jag är så trött.
skall gå och sova tidigt idag.

får fara hem redan på onsdag.
skulle egentligen ha farit hem först på torsdag,
men de hade ändrat nåt på schemat.
inte skall jag klaga, får ju träääna. :D
och i helgen är det halloween, mohahahahaha!

hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anna

Snyggaste bilden! :D

2011-10-25 @ 18:22:54
Postat av: iida

ahahahahah. :D

2011-11-03 @ 12:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0