onsdag

kort skoldag idag.
sedan gick jag på stan med mikaela,
skulle till bibban det var stängt, så vi for till fredikas och åt bakelse och drack limsa.
hittade inte det vi sökte på bibban så blä.
for sedan hem, lagade en jätte god pizza åt mig
blev sedan sååå trött. for på studiebesök till ett dagis,
kom hem läste på tent, somnade.
har just ätit upp andra halvan av pizzan och sett på csi miami.
har huvudvärk ocoh borde gå och lägga mig men skall se criminal minds först.

imorgon har vi också en ganska kort dag, då skall jag verkligen läsa på tent,
men jag kommer somna, hahahha, som vanligt då. :D

på fredag far jag hem, bara för att det är 80-tals tema på ollis
och på lördag förlovningskalas! första gången jag är bjuden på sånt, spännande. :)




brist på bilder eftersom alla bilder finns på min externa hårddisk, som är hemma i smedsby.
men iaf, dessa är från jahos avskedsfest. hon är i kina hon nu, läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0