måndag

har varit på stan med mamma idag.
ganska skönt att inte behöva göra så mycket ibland.
sedan prisma och handlade.
skall tillbaka till jeppis idag,
men före det bodyattack!
och jag vet inte heller om jag slipper in i huset där jag bor,
de har bytt lås på ytterdörrarna för universalnyckeln blev ju stulen..
så nu har de kastat in nya nycklar i brevinkastet och jag var ju förstås inte där just då.
kan ju bara hoppas på att emmi är hemma eller nåt.

på fredag hade jag och paulina tjejkväll.
drak en drink, åt mat och började kolla en film.
men vi var helt slut så vi for och sova kvart före 11, haha.
på lördagen yrade vi runt på stan och diverse ställen.
paulina färgade sedan håret och efter det partyyyy!
först förfest hos robert tillsammans med tomas och mänty och sedan kom sarah också.
ollis och gringo stod sedan på schemat.
danne och grasse joinade också.
dans och dricka hela natten!
sååå kul som jag hade i lördags vet jag inte när jag sist skulle ha haft.
ont i fötterna också då vi gick hem, usch då.

söndagen var krapulantisk.
fy farao vad skit jag mådde, synd alltså, haha.
innan jag sen for hem från tomas for jag en sväng via paulina.

nu borde jag packa.. kanske efter min powernap, haha. :D


ful bild från jahos avskedsfest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0