måndag

jätte onödig dag idag.
kom till jeppis klockan 10 imårse.
for till skolan skulle sluta halv 3,
men läraren säger att de som har gjort alla uppgifter får fara hem.
okej, jag slutade klockan 12.
kom hem lagade mat, såg på csi.
somnade och nu sitter jag här igen.
imorgon är det bara en timme, igen, och sen skall jag fixa min engelska presentation.
på onsdag far jag hem, haha.

var ju som sagt på bio i lördags.
johnny english.
den var såå bra!! se den. :D
for hem efter det, så det blev en lugn lördag.

på söndag hände det inte så mycket heller.
kollade film, var till citymarket och innan jag sen förde hem tomas blev det en sväng via paulina.
kollade film hos tomas och sen då jag kom hem gick jag i bastun.

nu ser jag på csi och dricker en cider.
den smakar himmelskt, det är ju så sällan jag dricker.
jag förtjänar denhär. haha.

sovmorgon imorgon, jee jee.


gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0