helg+måndag

fick fara hem på fredagen.
for med mamma till minimani och såna saker innan jag drog på mif gymkläderna och for iväg till gymmet.
bodyattack. en fredag. åååh vilken feelis! jag blev riktigt glad.
efter det till tomas, fixa sig och efter sarah och iväg till ollis.
80-tals tema stod på schemat.
vi hade inte kätt ut oss men hade roligt i alla fall. haha.

på lördag orkade jag inte fara till gymmet, pga jag var sååå trött.
gjorde inte så mycket, for till mig och tomas hjälpte pappa att bära några möbler,
som vi hämtat från moffas.
sedan for jag iväg på förlovningskalas till Anna och Anton, tack ska ni ha, jag hade trevligt. :)
var inte så länge, höll på att somna och sedan for jag och tomas till mig.
gick och sova direkt och jag somnade med detsamma.
på söndag kollade vi bara film och sedan kom linda till mig.
kollade en film igen och gjorde inte så mycket.
for iväg till jeppis, innan det förde jag hem tomas.
kollade bara på csi då jag kommit fram.

idag är det måndag.
kom just hem, har skrivit grupptent.
gick bra, faktiskt.
jag läste inte ett skit, haha. :D
godkända är vi nog i alla fall!
skall nu äta en pizza bit och kolla på csi, sedan far jag till min moster i kokkola
och stannar där tills onsdag då vi bara har några presentationer på engelska..
sedan får jag fara hem, jeee. :D
men, onödig skolvecka, 2 dagar.. damp.


@ ollis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0