halloween





spenderades på ollis.
helt skoj, jag hade trevligt.
kom ganska tidigt, redan klockan 8 så halv 1 tyckte jag att jag ville hem.
okej, en orsak var kanske att jag inte var speciellt nykter..
men skönt var det i alla fall att sedan gå hem.
haha, som vanligt tog det typ en timme eller nåt.

gårdagen var paaain.
vaknade upp med världens huvudvärk, nästan lika illa som migrän. (har aldrig hänt förut efter att jag druckit).
fick den lindrad med en tablett, men den kom ju som sagt tillbaka senare..
gårdagen spenderades med att må dåligt tillsammans med tomas, vara trött, en promenad, glass, chips, dipp, limsa, kladdkaka osv.
hahah, hade så ont i magen och var såååå uppsvälld men det var det värt. :D

idag är jag tillbaka i jeppis.
har faktiskt varit lite duktig med skolarbeten idag, poäng till mig!
har kollat en jätte bra film, back-up plan och nu kollar jag transformers 3.
vill också ha en bil som kan förvandla sig till vad som helst, haha.
skall snart i duschen och sedan bara kolla vidare på transformers.

tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0