måndag

skola från halv 9 till halv 3.
for sedan en sväng till butiken.
har ganska just ätit, såå gott.
pappa hade skickat med älgmaletkött biffar, nami.
skall senare ikväll ut och gå med emmi, känner att jag har huvudvärk på kommande så passar bra.

skulle ha handledning i kanden idag,
kollade mejlen och såg att handledaren skickat ett meddelande.
ingen handledning, sjukskriven.
nämen så roligt. skulle visat mina intervjufrågor idag,
och nästa gång jag kan göra det är efter praktiken?
hon kommer tillbaka då vi har praktik, och jag skulle ju behöva börja med intervjuerna nuu..

skall kolla en film nu medan jag väntar att klockan skall gå så jag kan fara med emmi.
sedan skall jag inte göra nånting.

btw, drömde nåt konstigt imårse,
om nån klocka som var 07.19.
då jag vaknade var klockan 07.19. spoooky.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0