lilla jul

fredagen spenderades bara hemma hos mig tillsammans med tomas.
på lördagen sov vi ganska länge, ååh så skönt.
for till gigantti och kollade på en telefon, behöver en ny.
åt ganska sent på kvällen, men gott.
skinka, kålrotslåda, mums.
på kvällen bar det av till ollis tillsammans med tomas, paulina och mänty.
kom halv 9 till ollis, då var det redan kö.
for ett var till gringo, drack en öl,
och jag och paulina for tillbaka till ollis och sheikade ass!
så himla roligt. :D ahahahah.
kom hem halv 3, paulina skjutsade oss.
oij så skojj jag hade igår!

idag sov vi länge, sedan har vi bara slöat.
gick till siwa och köpte chips, dipp och cocis, haha.
nu är jag hemma, och funderar på att fara och sova fast klockan bara är kvart över 9.
njaa, jag är trött så gonatt! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0