första praktikdagen

nu är den första praktikdagen över.
den gick så snabbt!
och jag är ännu osäker på vad jag skall ha som mål under praktiken, hmm....

idag borde jag skriva en matteuppgift, planera praktiken och sen blir det gym!
längar, hoppas det blir bra feelis!

på fredagen jobbade jag.
oj så roligt det var!
efter det skulle jag till gymmet, men hade så ont i ryggen så jag skippade det..
for med mamma till citymarket och sånt.
sedan iväg till tomas och vi gjorde inte så mycket.
på lördag vaknade vi redan klockan 7, damp.
gick på stan och var sedan på kvällen till rosso och åt.
mysig lördag. :)
på söndag gjorde vi inte så mycket, förutom att vi var på julöppningen.
sedan fick jag huvudvärk och orkade inte med så mycket på kvällen.

nu kanske jag borde intressera mig för matten, men ååh så tråkigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0