8.11.2011

tycker att det kändes som att skoldagen aldrig ville ta slut.
först vakande jag av jag drömde nånting helt konstigt och råddigt.
sedan orkade jag inte ha något smink idag, jobbigt att sminka sig.
sedan tänkte jag fara iväg till skolan utan strumpor, haha.
gick till skolan idag, för att få frisk luft och vakna till.
engelska timmen var lång och jobbig, likaså musik.
den sista timmen gick trögt och jag bara gäspade.
nu är jag hemma, skall börja kolla säsong 9 av csi,
sedan skall jag äta och sen attack med emmi!
måste få ut lite aggressioner, och det brukar oftast bli bättre efter attacken.

har hela dagen trott att det varit onsdag idag.
jejj, hem imorgon!
blev anigen ledsen då jag sen kom på att det bara var tisdag..

just nu skulle jag göra vad som helst för att få pussa på tomas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0