tråkig måndag

kom till jeppis idag.
började först halv 11.
tråkig dag har det varit och jag har varit på konstigt humör.
borde skriva skolarbeten, men varför skall det vara så jäkla tråkigt?
har inte gjort något idag, bestämde mig för att jag skall sätta mig ner i skolan imorgon och skriva barns språk färdigt, fast första deadlinen är idag..
somnade klockan 7 ikväll och vaknade en halvtimme senare. trött eller något?
funderar om jag skall se på en film nu, men jag vet intee..

har varit hela helgen med tomas.
på fredag kom jag hem och for till gymmet.
mitt tränas har varit slött på siståne..
har tränat typ 4 ggr på 3 veckor!
katastrooof! då vi får sommarlov så då!
i alla fall, blev gringo. orkade inte så länge så halv 1 kanske vi kom till mig.
på lördag slöade vi bara och sedan blev det bio,
pirates of the caribbean 4 med tomas och mänty.
den var inte bra. 3D in my ass.
ont i huvudet och jag såg ingenting. daaamp.
efter det gringo en sväng, men jag och tomas kom hem halv 11, hahaahh.
söndag var tråkig dag, gjorde inget.
for till tomas senare på kvällen. efter det fixade jag en powerpoint. så det var min helg.

kommer inte att fara hem förrän på lördag.. dimissionen är då.
jag kommer få dampen då jag inte får träffa tomas förrän då, buhuuuu.

tråkigt inlägg, i know. :D

btw. då jag kom till lägenheten var det världens största geting i fönstret!
trodde jag skulle döö! undrar varifrån den kom..
iaf, jag har världens fobi, skakade och pulsen på högvarv.
försökte slå den men missade så blev den bara arg.
sprang ner och ringde på emmis dörr och så kom hon och tog bort den, ahahahahah. :D
vilken tönt jag är. men har man fobi så har man..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0