sommarlov!

eller jaa.. man behöver ju inte vara i skolan iaf.
några uppgifter kvar att skriva.

kom hem på lördagen.
dimissionen gick bra.
efter att jag kommit hem packade jag en ny väska
och for iväg till tomas.
började dricka lite och gick sedan iväg till stan.
skulle till ollis men orkade inte så blev bara gringo.
kom hem tidigt, kvart före 2 kanske, före det en sväng via mäcken.

söndag orkade vi inte göra nånting.
bara slöade och det var skitväder ute, regn.
tog en powernap och kollade film.

idag, måndag, vaknade vi sent.
har inte gjort nånting idag heller, haha.
typ bara vilat eller nå i den stilen.

for sedan till gymmet och vilken feeelis!
nytt bodyattack program vilket var awesome!
och vilken bra musik, tjohoo!

nu är jag hemma, funderar starkt på att fara och sova.



bild från dimissionen i lördags.
jag och mikaela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0