onsdag

allt var bara piss idag.
var sur på allt och alla, tyyyp.
pratade med paulina och släppte ut lite aggressioner, haha.
och det som stressar och gör mig sur är skoluppgifterna.
sku ha kuna kasta ut datorn genom fönstet idag..

visade teatern igen idag.
gick bra!
efter det for vi och grillade.
synd bara att det inte var hela klassen, men de flesta.
trevligt (och kallt) var det och jag är mätt.
har ätit alldeles för mycket idag.

snart skall jag krypa ner i sängen.
saknar tomas som bara vad, ännu 2 dagar tills jag får krama han. morrr. ;|
imorgon skall jag kämpa med skoluppgifter och gå på stan.
eller stan och stan, de få butiker som finns här.
jag behöver en klänning till skolavslutningen. damp.

gonatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0