meningslöst

känns ju så meningslöst att sitta inne och stirra på en datorskärm
då det är typ 100 grdaer varmt där ute.
men är man dum så är man.. man får skylla sig själv..

skrev nästan färdigt naturvetenskap idag,
och sedan började jag på barns språk.
det kommer bli hundra sidor långt, hoppas det inte gör nåt
fast det står 2-5 sidor på pappret. :D
orkade bara skriva 2½ sida idag, fick en sån huvudvärk redan i skolan
och den har inte farit bort hur jag än försökt..
men klart det att man får huvudvärk om man hostar konstant hela tiden.
det hindrar mig inte från att fara till gymmet imorgon,
har ju fan bara tränat en gång på två veckor!
katastroooof!
och jag har ätit huuur mycket gott som helst dehär veckan..
idag glass med mikaela och igår med emmi, hehe.
nåjaa, sommaren är ju påväg och då äter jag mängder med glass.. haha. :D

nu blir det csi, om det kommer, och sedan soova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0