ihanaa, leijonat, ihanaa!!


suomi voitti, suomi on 2011 maailmanmestarit, jee jee!
annars, sakens bra låt!

kollade matchen igår.
men.. jag somnade! pinsamt!
vaknade och bara wtf?
fick kolla på nätet vem som hade vunnit, haha..
men iaf, 6-1! man bara ou jeee! :D

har försökt skriva skolarbeten idag.
fick färdigt naturvetenskap så det skall jag lämna in imårån, skönee.
rella är nästan färdigt, skall bara fixa en sak.
nu skall jag försöka skriva musik medan jag kollar på tv då de firar lejonen. :D

obs! jag brukar aldrig se på hockey. :D

Kommentarer
Postat av: daniela

kannusta samppanjaa

meidän poika on tullut kotiin -

så sköööön låt! :D Man kan ju säg som så att Leijonen gav mig världens bästa födispresent!

2011-05-21 @ 21:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0