hostar ihjäl mig

tur att det bara är vappen en gång om året..
drog på mig världens förkylning efter det och nu har jag en sån äckel hosta.
vet inte hur länge jag hostade igår kväll innan jag somnade..

nu är det slut på praktiken.
buhuuu!!! vill inte tillbaka till skolan och jeppis.
men idag far jag tillbaka. jag hoppas att jag överlver.
dessutom får jag inte träffa tomas förrän på fredag. ;|

på fredag for jag iallafall till gymmet.
kanske inte så smart med tanke på min hosta..
men då hade jag faktiskt inte tränat på 6 dagar!
feeelis till tuuusen jag invigde mina nya gymshorts.
efter det till tomas och fixa mig och så gringo!
helt najs kväll, men fyy vad trött jag var då vi kom hem..

på lördag gjorde vi ingeting, förutom att fara till prisma.
kollade säkert fem filmer under dagen.
heelt slö lördag.
slutade med att vi somnade halv 11. :D men ganska skönt egentligen.
eftersom vi vaknade 7..

nu är det mat och sedan skall jag packa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0