fredag!

såå skönt med fredag, och skönt att vi fick denna dag ledig.
kom hem igår, och nog var det skönt att fara till gymmet!
dock har jag nu efter dagens timme, body, som alltid är lika bra, sträckt min
högra vadmuskel plus bakre lårmuskeln på samma ben. mm, sköneee.

idag borde jag skriva skoluppgifter.. kommer inte att hända.
jag kommer inte att orka öpnna filen där den uppgiften finns, haha.
jag borde gå i duschen en gång till eftersom jag inte orkade tvätta håret på gymmet.
och jag borde tvätta min bil, men vädret är inte det bästa.
plus att jag skall till tomas idag. :) skall krama sönder han!
och jag sträckte säkert bara musklerna idag för att det är fredagen den 13:nde. morr.

nu borde jag göra något, men vad?
daaamp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0