duktig jag

idag har jag nästan skrivit färdigt religion.
känner mig jätte duktig.
har funderat på att försöka skriva ett arbete färdigt om dagen,
och sedan har man bara att sätta in hänvisningar.
får se hur det går med min plan..

skolan idag var onödig.
först en timme info om nästa år och kanden som vi skall börja skriva.
skrämmande. sedan hade vi min plan och slutade typ halv 12.
nödvändigt.. eller så inte.
imorgon har vi bara dimissionsförberedlser hela dagen och resten av veckan.
känns jätte kul att vara tillbaka i skolan. noooot.
for på kaffe med mikaela sedan efter skolan.
och jag bara hostade. och medicinen hjälper inte.
blir gaaalen! kommer snart att hosta upp mina lungor.
jag hoppas iallafall att denna vecka går fort så det snart är fredag så jag får vara med tomas. :))

nu skall jag försöka få färdigt religion och sedan vet jag inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0