söndag

söndag idag.
tråååkigt. idag skall jag tillbaka till jeppis.
lockar inte, vill inte.
idag borde jag göra skolarbeten men det skiter jag i.
kanske jag får nåt ryck ikväll och kommer mig för att iaf börja..

lördagen sepnderades först med 3 timmar på gym med sarah. :D
skojj var det. kul att ha en kompis med, eftersom jag alltid är ensam.
tiden gick konstigt nog mycket snabbare. :)

då jag kom hem somnade jag nästan medsamma.
sov 2 timmar i ett sträck.
kanske för att jag på fredagen stigit upp kl. 7 och for sedan och sova kl. 2 på natten.
alltså hade då varit vaken i 19 timmar eller nåt sånt och sen bara sova i 6 timmar.
skööönt. not.
på kvällen for jag till sarah och vi lagade en god sallad och kollade shrek 3:an. :D

nu är det mat, sedan packa och iväg till jeppis.
hmmm...


bild från 2 år sedan. tänk vad tiden går fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0