pampas 2011


så ska det låta med nina!


så ska det låta!


förfest före pampas nationaldag 2011!


förfest


förfeest! varför är min hand så fläskig? :D


nina o ninna :)


ninna and me


silliz


kan säga att på onsdag var det skojj på ollis med nina!
så ska det låta och en massa dans!
sov bara 4 timmar den natten och steg upp och jobbade. lite tungt var det ju nog.

på fredag for jag till torget och bytte biljetten mot ett armband.
armbandet var skit, det lossnade, jag tejpade.
for och jobbade, så missade olympiaden..
kom hem från jobbet fixade mig och iväg!
kan säga att jag var sååå taggad!
och kvällen slutade skit.
jag kom hem 11. sååå kul. not..
har skämt ut mig som aldrig förr. men det får jag ta nu.
säger bara, stackars tomas. :D

for iaf på sillizen på lördag. skojj!
mådde skit som aldrig förr.
skulle med nina till ollis, köade en timme, gav upp.
resten av kvällen sov jag och kollade på criminal minds
och mådde konstigt. for också i bastun.

idag är det söndag.
fy fan vilken skit helg det har varit.
hoppas ni andra har haftbättre än mig iaf!
jag har sovit heeela dagen och sett på criminal minds.
steg vel officiellt upp kl halv 6, haha.
jag har en konstig känsla. den kanske går över..

paulina kom en snabb sväng via mig idag.
blev på lite bättre humör.
imorgon hoppas jag på en grym feeelis på bodyattacken!

försöker skriva ett skolarbete, går sådär.
far snart och sover, praktiken börjar imorgon!

tjohopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0