huvudvärk

igår blev det gringo som vanligt.
firade paulina. :)
jag hade skojj, fick en hel öl spilld över mig tack vare tomas,
jag blev kallad zebran och jag och tomas har konstaterat att vi har ett öppet förhållande. haha. :D eller så inte. men iaf, lite kul är det ju nog.

förde hem en massa folk igår och somnade sedan medsamma då jag kom hem.
paulina sov också hos mig igår.
nu har hon fari till jobbet, jag borde göra skoluppgifter, men jag har sån huvudvärk.
skall till gymmet idag och hoppas att den lättar.
ikväll skall jag träffa nilla så vi kommer att ha mycket att prata om, hehe. :)

btw. konstigt nog finns det bara bilde på mig och tomas från igår, hahah. ;D


sååå ful! :D haha


tomas och jag


gammal bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0