fredag

skönt med fredag.
jobbigt att fara till skolan på måndag.
har varit såå roligt att vara på dagis.
barnen ville inte alls att jag skulle till skolan på måndag.
nu måste de ju vänta i 2 veckor tills jag kommer pånytt, haha.

har varit rastlös som bara vad idag.
skulle ha kunnat springa 10km hur lätt som helst
och jag vill bara att kockan skall vara så mycket så jag får fara till gringo med paulina! hehe.

har varit skönt att vara hemma hela veckan, gym varje dag!
eller igår skippade jag det, somnade på soffan.
och jag fick ju testa på det nya bodyattack programmet som var awesome!
och core, som jag fortfarande har ont i magmusklerna av.
vilket betyder att det var en bra timme.

nu snart till gymmet på bodyattack och sedan gringo!
får hoppas att min rastlöshet försvinner lite på gymmet..



btw. fick pampas biljetter! tjohoo!
hoppas det blir skojj. :) men ingen chans att det slår förra året, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0