torsdag

har vimsat med mamma på stan.
hon skulle köpa en ny sport bh till mig i födispresent.
kom hem med en ny bikini, klänning, top, t-paita och soprt bh:n.
före det jobbade jag.
har varit huuur trött som helst idag, och skulle bra kunna fara och sova nu.
inget gym, orkar inte. har bara tränat 2 ggr denna vecka, fy på mig.
men mar orkar inte då det är fint väder ute.
men kanske en cykeltur med mamma ikväll, om jag orkar.

imorgon jobb och sedan barnvakt hela kvällen.
så jobbar i princip 13 timmar imorgon, ser inte fram emot det.
men det kommer inte slå en vecka i juli:
fick jobb på ett annat ställe, bara kvällsjobb.
först där jag är nu och sedan ännu på det andra jobbet, 11 dagar i sträck.
en dag ledig och jobb igen. jag kommer döööö.

happyface iida liksom. :)) not. men pengar behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0