min födelsedag

firade min födelsedag tillsammans med tomas.
var ju varmt som fan den dagen! 32 grader!
for till stranden, skööönt, simmade 2 gånger till och med.
men sanden brände nästan sönder mina fötter.
och tomas brände sina ben och armar.
efter stranden blev det glass, namiii.
åt sedan pappas pizza hos oss och for småningom iväg till tomas.
skulle på krogen men hade inte alls lust så istället drack vi upp en champagne flaska och kollade film oh hade mysigt. hann också med en en timmes promenad.
av tomas fick jag ett halsband, det var så fint.
av min moster fick jag en mumin kastrull! :D
av brorsan ett ölstop med rolig text, hahah.
pappa och mamma köper nya gymkläder och så fick jag vinglas som jag samlar på.
en bra födis hade jag iaf!

nu skall jag snart ut med paulina och äta pizza, hon bjuder. :D
före det blev det gymmet, bodyattack, med maria! :)


skulle ta normala bilder, men ingen blev normal, haha. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0