trött

tycker att jag bara jobbar.
imorgon är det dock sista jobbdagen och sedan får jag ta ledigt!
eller ja måste ju skriva skoluppgifter..

idag är jag av en konstig anledning heeelt slut.
orkar inte ens till gymmet.
har egentligen inte tränat nästan alls i sommar,
har inte orkat och så har det varit så varmt.
imorgon skall jag dra mig dit efter jobbet,
och kanske om jag hinner på fredagen innan vi far till jeppis.

idag skall vi fira brorsan som fyller 18 på fredagen.
huhhu, då skall han på krog, haha.
nämen vetja det skall gå bra,
men känns lite konstigt att han skall ut
och att man nu kommer att stöta på honom då man är ute.

nu skall jag ta en powernap, så får se om jag piggnar till..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0