yes!

äntligen har jag knäckt koden för hur man skall spela och läsa
accorden till gitarrtenten då man skall kunna spela melodier.
pust, trodde inte att jag nånsin skulle lära mig.
men nu kan jag! tror no att tenten i gitarr nästa vecka kan gå ganska bra..

har idag varit och simmat med mikaela.
oij vad man blev slut av det!
skall nog bara se på tv nu, kommer CSI och sedan skall jag sova!

imorgon far jag hem, igen. GYYYM!
kommer att ha bara 3 dagars veckor ända fram till praktiken v. 10.
skööönt. men sen då praktiken kommer så kommer man ju nog ha massor av uppgifter att göra..
har btw praktikplats fixad! :)

igår var jag till moster i kokkola och hälsade på.
fick god mat och god efterrätt och sedan såg vi på beck och jag somnade nästan, haha.
var såå trött då jag sedan kom tillbaka till lägenheten så jag somnade medsamma.
i helgen kommer moster till oss då pappa och mamma skall till hesa.
kommer bli skojj, och hon tar roope med sig, weeei!
så gissa vem som kommer att bosätta sig hos oss denna helg? jo, paulina. ;)


avlsutar med att slänga in en såå söt bild på mig och linda som jag hittade i en fotohög.
tror jag är 5 år och linda 3, hehe.
vem ser upp till vem? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0