tråkigt

uuusch vad jag har ont i kroppen.
jag låter som en rostig gammal volvo när jag pratar.
mina tänder och huvve värker av allt hostande.
näsan är igentäppt och jag har fortfarande feber..

inatt sov jag iallafall.
skönt som bara vad.
nu funderar jag att jag kanske borde äta någotning,
har inte ätit ordentligt sedan fredag..
sedan borde jag hoppa i duschen, kallsvettas som en gris..
och jag var i duschen igår.. men jag fryser ju mellan varvven, måste värma mig..
dagen har jag spenderat i sängen och har kollat the holiday och 17 again.

imorgon far jag till hvc, orkar inte mera nu..
och akkun på bilen har fått kortslutning. accellent. nu behöver jag en ny akku.
pappa får fixa det imorgon..


så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0