tillbaka till vardagen

imorgon bär det alltså av till jeppis.
innan jag far blir det spinn-bodypump på sports club.
jag längtar inte. jag orkar inte.
jag måste städa då jag kommer, urk.
att vara i jeppis betyder också att jag kommer att sitta och kolla på tv hela dagen lång, hehe.
och jag måste fixa ett skolarbete som skall vara in på fredagen,
och jag måste öva på gitarr.. kill me..

var ju som sagt till gymmet igår.
hade inte alls någon energi.
det var tungt och tråkigt.
usch vilken dålig musik det var.
klart det är jobbigt då man inte tränat på nio dagar..
men idag gick det bättre.
huhhu vilken feelis det var! och timmen var full.
det betydde då alltså varmt som bara vad i salen och mycket svett.
skönt var det! efteråt solade jag i solariet, hehe.

var snabbt en sväng med mamma till stan idag.
hittade en kort liten svart kavaj grej på rea.
passar bra till alla mina klänningar som jag har.
köpte också två böcker och en lilla my te burk.

nu har jag just tagit min hostmedicin vilket betyder att jag snart kommer somna.
kryper ner i sängen med min ena nya bok och sedan skall jag sova.

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0