söndag

har just anlänt till jeppis.
innan det så fick jag färdigt ett skolarbete. duktiga jag.
skulle egentligen till gymmet idag, men skippade det pga min trötthet..
nästa gång jag kan träna är på torsdag, suuuck.

just det, fredagens beachparty.
köade en timme. i shorts och tygskor. bra där.
betalade in oss och for till gringo.
tror dom på ollis blev lite sura eftersom narikkan var full och sen försvann vi..
i alla fall, hade skojjigt på gringo.
men jag kan ju inte uppföra mig då jag dricker alkohol.
pratar ännu mera än då jag är nykter och skrattar åt allting.
åååh, piiiinsamt.
efter gringo blev det ollis. säkert helt skoj.
om jag skall vara ärlig så minns jag inte så mycket därifrån..
hade i alla fall en livlig diskussion med en från min gamla högstadieklass.
då jag och paulina kom hem stupade vi i säng.
dock sov vi bara 3 timmar och vaknade kl. 7.
fy *piiiip* vad jag mådde dåligt! alltså blä.
brukar aldrig må dåligt men då, uuuusch.
vi somnade om där en 10 tiden, såå skönt.
mådde bra sen då jag vaknade.
sen måste paulina till sin moffa och jag lagade skolarbete..
resulterade i att jag somnade, haha.
sov 2 timmar.

på kvällen kunde vi ju inte hålla oss borta från gringo.
nej, 9 tiden for vi iväg.
råkade pricka med att ha exakt likadanna kläder, hehe.
det var roligt på gringo, men jag körde och var trött, trodde jag skulle somna.
kom hem halv 3.

nu choklad och tv.
 
iida var happyface igår! :)) tihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0