måndag


klickade hem dessa fina träningsshorts igår.
söker shorts som man kan ha på gymmet på sommaren,
men det finns inte nånting i stan.
får bara hoppas att de passar nudå..

bodyattacken igår var såå kul!
först orkade jag nästan ingenting, men plötsligt fick jag energi till tuusen.
tog i så att taket nästan lyfte.
sen under den nästisista låten kommer hon som drar,
ner från scenen, och springer runt bland alla som är på timmen och säger upp på scen.
så jag och tre andra hamnada på scen!
jag bara jag dööör.
men oij vad roligt det var!
jessus vilken feelis! skulle bra kunna dra ett bodyattack pass,
och fick ju känna på hur det känns i typ 5 minuter. ;)

idag skall jag öva på gitarr.
sen och handla och till gymmet.
bestämde mig för att fara till gymmet innan jag far tillbaka till jeppis.
det kommer bli sent, men det struntar jag i.
skulle helst ha farit imorgon men börjar ju halv 9..

voi huhhu, om jag skulle ta och aktivera mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0