långledigt

fick komma hem redan på torsdagen.
har ledigt ännu måndag, såå skönt.
har varit till gymmet varje dag och nog har det varit bra.

på fredagen blev det gringo.
helt okej kväll, tyckte bara att en sak var konstigt.. nåjaa.
sen sov paulina här och på lördag gick vi på stan.
fick en snöboll/klimp i huvudet när vi gick under några träd.
tack för bulan!
förde paulina till hennes moffa och sedan till gymmet.
på kvällen blev det bio.
love and other drugs.
helt okej film, men jag såg nästan igenting, satt på fel plats.
morr då  man skall vara så kort.
efter det ut och köra och sedan hem.
skön lördag.

idag borde jag läsa en litt. sem. bok men jag orkar faktiskt inte.
och på kvällen skall jag till sarah. :)


på stan med paulina.


bio med dessa två, ida-maria och linda. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0