ingen feber!

andra dagen utan feber idag!
halleluja! är inte heller så förkyld mera, en hemsk hosta har jag ju förståss.
var till läkaren på tisdag.
hoppades på att jag skulle ha fått antibiotika men nej.
du skall vila och dricka varmt. men hallååå, det har jag ju gjort varje dag nu?!
fick en hostmedicin utskriven.
men.. jag somnar av den. den är en stark en, tillåmed med en triangel på.
och det känns som att man är full.
går som i dvala varje dag.

dagarna har jag spenderat i sängen eller på soffan.
tråkigt. har kollat igenom ALLA Harry Potter filmerna och en massa andra filmer och serier.
borde också öva på gitarrtent som är snart.. orkar inte, jag kan inte spela gitarr.
åååh, jag hatar dethär..

på fredag är det meningen att det gamla gänget från gymnasiet,
alltså jag, nilla, emmo, antonia, maria, mia och elina skall ut och äta.
får hoppas att jag kan fara.
jag känner mig iallafall bättre idag än de andra dagarna.

snart är jag nog så frisk att jag kan fara till gymmet! hoppas jag iaf..
känns nog att man inte har fått träna..
men en sak är ju bra då man är sjuk: man gå på en bantningskur, haha.
har ju inte ätit så mycket så jag har magrat, bra det! :D

har just tagit hostmedicin så jag somnar snart.
nu soffan och föräldrafällan från nelonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0